اهداف انتشار:
از جمله مهمترین اهداف این نشریه می توان انتشار مطالعات و توسعه ی نظریه های مدیریتی لازم برای رقابت پذیری شرکت های ایرانی بر اساس دو کارکرد اساسی نوآوری و تعالی عملیات اشاره کرد. در حوزه مدیریت نوآوری ترویج و نهادینه کردن فرهنگ نوآوری، سرعت بخشی به ارائه و عملیاتی نمودن ایده های نو، توجه به راهبردهای اتخاذی و مدیریت آنها، کمک به ارتقاء سطح تحقیقات علمی و تسریع حرکت به سوی اقتصاد دانش بنیان و فراهم آوردن ملزومات آن و تولید و نشر علم در این زمینه، توجه به مسائل و موضوعات مربوط به نهادهای فعال در اکوسیستم نوآوری مانند مراکز رشد، پارک های علم و فناوری و کسب وکارهای مستقر در آنها، و آماده سازی بستری مناسب برای تبادل تجریبات و انتشار بروزترین دستاوردهای علمی در سطح ملی و بین المللی از اهداف این مجله است. این نشریه از کلیه مقالات علمی که حاصل یک پژوهش علمی در زمینه های مختلف مربوط به حوزه راهبرد نوآوری و راهبرد عملیات باشند استقبال می کند. عناوین به روز مقالات، تبیین متغیرهای جدید در حوزه های مختلف نوآوری و مدیریت استراتژیک، ارجاع به منابع به روز، مرور نظام مند ادبیات موضوع پژوهشی، بهره گیری از روش شناسی های نوین در پژوهش، ارائه تجزیه و تحلیل های مناسب و دستیابی به نتایج نوین و نوآورانه، و ارائه کاربردهای ضمنی مدیریتی و عملیاتی نتایج پژوهش از اهمیت بسزایی برای نشریه برخودار است. نشریه به دنبال تحقق چشم انداز خود در موارد ذیل است: